Ultimes Notícies

Resum 10a Concentracio

El passat diumenge 17 de Juny va tenir lloc la 10ª concentració-competició a la masia pairal del Canadell al municipi de Calders.

Després d’una primavera més plujosa del normal, amb pluja quasi sempre en cap de setmana i especialment en diumenge, el dia de la concentració varem tenir un dia totalment estiuenc amb molt de sol i calor.

5ª DESCONTAMINACIÓ: pantà de la Baells, Berguedà

El passat diumenge 8 d’Abril va tenir lloc la 5ª descontaminació al pantà de la Baells al Berguedà.

Cal dir que davant la previsió de pluges que hi havia, els socis i amics no van fallar a la cita i a l'esmorzar es varen reunir més de 40 persones.

A les 9:30 hores començava l’esmorzar al Frankfurt Berga de Berga. Un esmorzar molt complet i abundant a base de platets de tapes i que la gent no va poder acabar .

Com ja plovia sobre les 11, es va decidir de fer el sorteig de la 5ª descontaminació a dins del frankfurt Berga.

5ª DESCONTAMINACIÓ, diumenge 8 d'abril

INFO DETALLADA 5ª DESCONTAMINACIÓ:

DIUMENGE 8 D’ABRIL, tindrà lloc la 5ª DESCONTAMINACIÓ METÀL•LICA al pantà de la Baells, Berguedà.
Aquesta activitat esta oberta a tothom, socis i no socis, i és gratuïta i voluntària.

INFORMACIÓ COMPLETA ACTIVITAT:

DIA: DIUMENGE 8 D’ABRIL.

HORARIS:
• 9:30 Hores, es queda davant del restaurant-Bar FRANKFURT BERGA, a dins del poble de Berga.
• 11:00 Hores, inici descontaminació al pantà de la Baells.
• 13:30 Hores, fi de la descontaminació i pica pica, cortesia ADC, y sorteigs de detectors.

Reportatge fotogràfic a ADC per part del periodista Ferran Bosch

Com us vam indicar, a la galeria d’imatges podreu trobar les fotografies del treball fotogràfic-reportatge, que ens va fer a l’associació el passat mes de gener el periodista Ferran Bosch. El seu treball tractava sobre les sub-cultures com es el colectiu detectorista en quan a la practica del nostre hobby en areas de metropoli com la platja del forum de Barcelona.
Salutt, ADC

El soci Emili Santiago fa donació al museu de Pallejà la seva col-lecció numismàtica

El passat diumenge 18 de febrer va tenir lloc a la Masia Museu de Pallejà la inauguració de l’exposició temporal “El valor de les coses petites”.

En aquesta exposició que posava en valor els petits objectes quotidians del dia a dia de fa 100 anys, també tenia una vitrina amb tot un seguit de monedes recuperades dins del municipi de pallejà per un soci d’ADC.

Pàgines