Ultimes Notícies

Dues bones accions fetes amb detectors de metalls durant la "Nova Normalitat"

Dos socis, en Toni i la Núria, recuperen de la sorra un mòbil iPhone i l'entreguen a objectes perduts de la Policia Local de Blanes. El mòbil el varen trobar enterrat a la platja de Blanes. Un soci, l'Eloi, recupera també de la sorra una placa de gos amb el telèfon dels amos al darrera. L'Eloi truca i contesta la propietària que està molt contenta que hagi aparegut la placa del seu estimat gos Ares després d'haver-la perdut fa sis anys a la platja de Mataró. L'endemà varen quedar per entregar la placa. Accions aixi fan gran al nostre hobby!

Anell de casament retrobat a Castellterçol

Comencem l'any 2020 amb una bona notícia!
El passat dimarts 31 de desembre de l'any passat en Jon, un veí de Caldes de Montbui, va trucar a ADC perquè la seva sogre va perdre el seu anell de casament que portava sempre al dit des que es va casar fa cinquanta-dos anys!
L'anell d'or es va perdre en mig del bosc entre les plantes i fulles a la vora d'un camí a prop de Castellterçol al Moianès.
Com fem sempre en aquests casos de recerca d'objectes perduts, l'associació va transmetre la trucada d'en Jon al grup de socis d'ADC.

13ª Concentració-Competició

El passat diumenge 17 de Novembre va tenir lloc la 13a Concentració-Competició a Girona. La trobada es va celebrar a la granja de vaques Mas Bes del municipi de Vilobí d'Onyar.
Durant la competició, a part ja de la clàssica recuperació de fitxes, l'associació i la Federació FEDD van col·laborar amb la “Setmana Europea de Prevenció de Residus” promoguda per la Unió Europea i difosa a Catalunya per l'Agència de Residus de Catalunya, la ARC.

INFO DETALLADA 13ª CONCENTRACIÓ

EL DIUMENGE 17 de NOVEMBRE, tindrà lloc la 13ª CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ a la GRANJA MAS BES, molt a prop de Girona ciutat.

INFO PRÀCTICA:

DIA: DIUMENGE 17 DE NOVEMBRE

LLOC: GRANJA MAS BES, Salitja, 17184 Vilobí d'Onyar (GIRONA). Gran i històrica granja de vaques que produeix llet per la companyia ATO. Actualment el Mas Bes disposa de restaurant i d’uns camps enormes de pastures.

INFO DETALLADA 13ª CONCENTRACIÓ

INFO PRÀCTICA:

DIA: DIUMENGE 17 DE NOVEMBRE

L'ADC al programa de TVE España Directo

L'ADC va ser entrevistada (a petició especial de la TVE) juntament amb el gerent d'Orcrom, Jesus Condom al programa de TVE España Directo. El programa que va ser retransmès en directe el dia 26 de juny a les platjes de Vilanova i la Geltrú, tractava sobre els detectors de metalls industrials i de hobby. Us deixem el link del video:
Apareixem en el reportatge al minut 0:40:11

Salutt, ADC

Un soci recupera una fletxa de bronze durant la 12ª Concentració-Competició

El diumenge 16 de juny durant la 12a competició un soci va recuperar una fletxa del període ibèric-romà i la va donar a la organització.
Des de ADC hem entregat la fletxa al Ajuntament de Talamanca que la enviarà a Cultura per a la seva custodia i futur estudi arqueològic.
Donar les gràcies al soci Sergiy per aquest gest! Noticies aixi són les que fan gran el nostre hobby!

Pàgines