ADC membre del detectorist.eu

[[{"fid":"127","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":49,"width":220,"style":"line-height: 1.538em; width: 292px; height: 75px; float: left;","class":"media-element file-default"}}]]ADC és des de fa 4 dies membre del Detectorist, una associació alemanya de buscadors amb detectors de metalls
 que tenen com ha característica la
recerca d'objectes perduts. És a dir, tenen un formulari dins la seva web  (www.detectorist.eu) on qualsevol persona que hagi perdut algun objecte personal pugui posar-se en contacte
 amb aquesta associació, d'aquesta manera, els membres del Detectorist es posen en contacte entre ells per tal
                                                                                                  de saber qui
anirà a ajudar a aquella persona, i finalment s'intenta recuperar els béns extraviats.

El president del Detectorist es va posar en contacte amb nosaltres (ADC) per tal de fer nos la proposta de si la nostra associació volia formar part dels seus “partners”. Nosaltres vam acceptar la seva proposta de bon grat perquè justament estàvem pensant a crear algú semblant i si es fa amb correspondència
amb més associacions doncs molt millor.

Per tant, ADC obrirà ben aviat nou espai dins la nostra web on es penjarà un formulari d'objectes perduts. Gràcies a aquest formulari, la persona que hagi
perdut algun objecte metàl·lic personal i necessiti ajuda per ha poder recuperar-lo, podrà posar-se en contacte amb nosaltres i poder quedar amb els
voluntaris en horaris i llocs.

Cal dir però, que la distribució geogràfica en la qual es repartiran les recerques d'objectes extraviats, seran dins l’àmbit de Catalunya. Els voluntaris per
ha fer les recerques poden ser els mateixos socis i d'aquesta manera ampliar i obrir l'espai d’actuació territorial.

Pensem que com associació esta bé que disposem d'aquesta nova eina de comunicació de cara al públic que no esta acostumat a veure ni sentir parlar dels detectors. Amb aquest servei de recerca d'objectes extraviats que ADC prestarà a la gent, ens permetrà un cop més de demostrar que la nostra afició és
totalment legal i que no som enemics de ningú sinó tot el contrari amics i col·laboradors.