Anell de casament retrobat a Castellterçol

Comencem l'any 2020 amb una bona notícia!
El passat dimarts 31 de desembre de l'any passat en Jon, un veí de Caldes de Montbui, va trucar a ADC perquè la seva sogre va perdre el seu anell de casament que portava sempre al dit des que es va casar fa cinquanta-dos anys!
L'anell d'or es va perdre en mig del bosc entre les plantes i fulles a la vora d'un camí a prop de Castellterçol al Moianès.
Com fem sempre en aquests casos de recerca d'objectes perduts, l'associació va transmetre la trucada d'en Jon al grup de socis d'ADC.
L'endemà, dos socis, en Javier Vázquez i en Riccardo Deferrari es van oferir voluntaris per trobar l'anell. Es van desplaçar expressament amb cotxe durant més d'una hora i el van trobar i retornar al Jon que el va donar a la seva propietària! Des de l'ADC només podem estar que molt agraïts per la bona feina feta i que aquesta acció voluntària i altruista diu molt de qui som els detectoristes! Gràcies Javier i Riccardo!
Salut, ADC