1ª Reunió Ordinària 2014 Junta ADC realitzada el dia 4-1-14

A dia 4 de gener de 2014 la junta directiva d'ADC a celebrat la 1 era reunió ordinària de la junta amb el següent ordre del dia : acordar els objectius i les fites a realitzar enguany aquestes son les següents:

Activitats 2014

-   Març :      Descontaminació , neteja riu Llobregat

Lloc Talamanca o Navarcles

Dinar  i sorteig

-   Juny :     Trobada ADC al camp

Prova d’aparells

Banc de proves

Recerca i neteja

Dinar de germanor als camps

lloc Navarcles

-   Octubre :     2ª concentració ADC  Dinar i sorteig

lloc Talamanca

Plataformes de difusió

-     Cada vegada que es faci una activitat es farà difusió de l’event mitjançant :

Diari regio7

Diari El Segre

Diari el Periódico

Diari la Vanguardia

Diari Ara, Girona i Lleida

Enllaços al Facebook –> directe a la web

Renovar Facebook

Objectes perduts

-   Es posarà en funcionament una nova eina, un formulari adreçat a la gent que perdi objectes de metall perquè es pugui posar en contacte amb ADC,                        d’aquesta forma s'aconseguirà donar una bona imatge de la nostra afició.

Aniversari ADC al 14 Abril 2014

-   ADC  tindrà 1 any en funcionament.

Per aquest motiu us invitem a tots a l’aniversari, es farà un debat i un dinar a càrrec d’ADC.

(pendent de concretar)

Estat de comptes

Disposem de numero de compte. La caixa, el banc que hem triat, ens a donat a disposició un talonari.

Els ingressos de l'associació provindran de la quota dels socis, activitats, altres.

Proposta per crear participacions ADC de la loteria de Nadal.

Col·laboracions i treball conjunt

ADC esta vinculat amb la FEDD, estem federats i de cara al futur ens agradaria seguir en aquesta tònica, DM ens és d’ajut com a mitjà de difusió escrit, per tant procurarem durant aquest any que ens publiquin nous articles, ORCROM en aquest proper any estem en concordança amb ells per tal que ens subministrin els materials i ajuts, cal dir afegir, que també tenim el suport de Detectores Cañadillas i Eurodetection, i esperem continuar treballant amb ells.

ADC com a associació ofereix assessorament

Als nous iniciats en aquesta afició, entesa aquesta com una afició sempre compromesa amb el respecte al patrimoni i medi ambient, podran rebre instruccions de com fer ús dels detectors de metalls, normatives etc.

AMD

AMD ( Asociación Madrileña de Detectoaficionados ) i ADC han estat reunits i a partir d’ara s’intentarà col·laborar amb ells en activitats i objectius i també es realitzarà una sortida a Madrid, a la seva concentració oficial, tan mateix des de Madrid també faran el mateix de cara a la nostra propera concentració.

La Junta acorda que la propera reunió ordinària serà el segon dissabte de maig. Es procedirà a informar als socis quan es confirmin els horaris exactes i l’ordre del dia.

A 4 de gener de 2014, la junta directiva d'ADC