Resum 8ª Concentració-competició

El passat diumenge 11 de Juny, va tenir lloc a la masia Can Puigbó de Sallent la 8ª concentració-competició en un dia de forta calor, 36 graus al migdia que no va impedir pas que els participants sortissin a detectar pels camps de competició.
La jornada va començar amb la inscripció dels participants, un total de 50 socis i no socis, que a diferencia de les altres concentracions, van retrobar pràcticament la totalitat de les fitxes amagades, 100 en total als camps de detecció. Felicitats a tots i totes per la bona recerca!
A la competició hi van assistir nombrosos acompanyants que amb els participants sumaven més de 80 persones. Un cop més donem les gràcies a la gent que va assistir a l'esdeveniment i es va desplaçar des de tots els racons de Catalunya com; Girona, Tarragona, Lleida, Andorra, la Cerdanya, Barcelona i un soci de la federació FEDD que va venir expressament des de Castelló, a la 8ª concentració-competició, gràcies!
Just després de la recerca, es va fer entrega dels premis al sorteig general, com a premis principals hi havia un detector XP ADVENTIS 2, dos propointers XP i un plat de la casa Light’n’Deep. Com sempre donar les gràcies a les empreses col·laboradores com Metaldtect i Light’n’Deep per la seva col·laboració especial amb l’associació i federació.
Quan es va acabar l’entrega de premis ens varen desplaçar al restaurant Masia Puigbó, una preciosa masia Catalana del segle XIII. El dinar es fa fer en el celler de la casa i al menú i havia plats típicament casolans i de cuina catalana com carn a la brasa, botifarra amb mongetes etc.
Just al acabar el dinar es va fer entrega al sorteig especial d’un detector XP DEUS valorat amb 1100 euros (amb col·laboració de Metaldtect), que el va guanyar el soci ADC Santiago Díaz, enhorabona!
Tornem a donar les gracies a tothom per haver vingut a la 8ª concentració i ens veiem a la propera convocatòria al mes d’Octubre!
Fins llavors que passeu un bon estiu i bones vacances!
Salut, la junta directiva ADC.