Resum 2014, 2015 compte ADC

ADC vol apostar per la transparència i com és lògic desprès d'un any natural des que l'associació disposa de compte, la junta directiva ha cregut necessari apostar per la transparència total en qüestions econòmiques, és per aquest motiu que ús deixem el resum del compte ADC des de Gener de 2014 a Març 2015. També incloem l’últim extracte de principis de 2015.

L'associació disposa a dia d'avui de 550 euros, per seguir treballant per a tots el socis i fer créixer l'associació com una eina de diàleg amb les administracions que portin a la regularització de la nostra afició tan estimada.
També podem dir que a partir de les properes concentracions ADC inclourà premis propis ADC, sorteigs per a tots els socis i moltes sorpreses més que abans per manca econòmica no podíem fer.

Per tant, un cop més donem les gràcies als ja més de 35 socis que han dipositat la seva confiança en ADC, seguim treballant tots junts!!

Ens veiem el proper diumenge 15 de Març a la descontaminació de Pallejà!!

Fins aviat,

Pierre Astor, president ADC