Resum 10a Concentracio

El passat diumenge 17 de Juny va tenir lloc la 10ª concentració-competició a la masia pairal del Canadell al municipi de Calders.

Després d’una primavera més plujosa del normal, amb pluja quasi sempre en cap de setmana i especialment en diumenge, el dia de la concentració varem tenir un dia totalment estiuenc amb molt de sol i calor.

Com sempre hem de felicitar als participants que varen pràcticament recuperar el 100% de les fitxes enterrades, i a la Julia (la mà innocent dels sortejos) ja que durant l’entrega de premis hi va haver un petit accident entre una moto petita i la Julia, que per sort al final només va quedar en un ensur ! Per això volem mostrar tot el nostre suport cap a la Julia i el seu pare i soci Albert per haver vingut. També a tots els socis presents per haver ajudat entre tots a l’Albert i la seva filla en el moment del accident i l’excel•lent resposta solidaria rebuda per el grup de WhatsApp. Això diu molt de les grans persones que integren l’associació.

Després de l’entrega de premis, i sobre els mateixos terrenys de competició es va realitzar el sorteig especial, que es va avançar degut a que molta gent no podia quedar-se a dinar. Els premis grossos varen ser dos Detectors XP DEUS LITE cortesia ADC amb col•laboració de Metaldtect, dos plats Ligth and Deep cortesia Ligth and Deep i un detector Garret 200i cortesia ADC amb col•laboració d’Orcrom.

Com sempre agrair la participació i l’assistència de 80 persones al esdeveniment, tals com socis, amics i gent nova, com també agrair la col•laboració activa amb ADC de les empreses com Metaldect, Orcrom, Ligth and Deep, la revista DM, la federació FEDD i la masia el Canadell.

Com sempre des d'ADC us desitgem que passeu un bon estiu i bones vacances!

Ens tornem a veure a l'Octubre!