Reportatge de TV3

El passat divendres 2 de gener, la televisió de Catalunya, TV3 va venir a Talamanca per filmar juntament amb l'associació un reportatge sobre els detectors de metalls.
Per l'ocasió s'hi van presentar diferents socis i amics que van voler participar al rodatge. La filmació consistia en fer veure que estavem buscan en uns terrenys i demostrar que no tots els detectoristes som furtius ni clandestins, sino que tot el contrari vam poder demostrar a la televisió que justament el que es defensa des de ADC, sempre és el respecte pel patrimoni i el medi ambient.
El reportatge va acabar amb l'entrevista del president d'ADC, Pierre Astor, que va respondre a tot un seguit de preguntes que l'entrevistadora la Icma anava fent. Com sempre dels 30 minuts de filmació es van quedar en 1 minut, juntament amb l'altre part del video dels agents rurals, on s'afirmava que augmentava els controls dels agents rurals sobre els detectoristes per preservar el patrimoni.

Des de ADC volem donar les gràcies als socis i amics que van venir durant el reportatge de TV3, als que no van poder venir, i també als periodistes de TV3 per poder donar-nos l'oportunitat de dir quelcom com ha resposta a la notícia dels agents rurals.

Podeu veure el video al següent enllaç :

Moltes gràcies!

Pierre Astor, president ADC