Renovació de la quota de socis 2015

Benvolguts(des) socis,

Us comuniquem que s'acosten ja les dates per renovar la quota anual de socis-federats. ( començant pels socis que van donar-se d’alta al Gener i Febrer del 2014.)

Per tal de poder renovar la quota us enviarem al vostre domicili una carta on figurarà el número de compte de l'associació per tal de fer l’ ingrés de la quota de 70 euros mitjançant transferència bancària. També a dins la carta inclourem un altre full que serà per als socis que preferiu domiciliar la quota de socis. En el cas de la domiciliació ens haureu de retornar aquest document-permís firmat, per tal de poder passar el rebut.

Aquí expliquem detalladament les dues modalitats de pagament, transferència i domiciliació bancària.

Transferència bancària: Cal fer el pagament de 70 euros al número de compte de l'associació:

ASSOCIACIO DE DETECTORISTES DE CATALUNYA

NIF :G66037656

Num de Compte : 2100-0017-54-0201027258

Un cop hagueu rebut la carta ADC per correu ordinari, i si escolliu la modalitat de pagament per transferència, ens hauríeu de retornar el reguard del pagament per correu ordinari a la següent direcció:

Associació de Detectoristes de Catalunya

Carrer Rossinyol nº4 -08278- TALAMANCA, Barcelona

O si preferiu per correu electrònic amb el resguard bancari escanejat a la següent direcció email:

president@adcassociacio.com

( Termini de 15 dies hàbils des de la recepció de la carta al vostre domicili, per poder abonar la quota.)

Domiciliació Bancària: Per als socis que prefereixin aquesta modalitat de pagament de la quota, heu de retornar firmat el document-permís que vindrà adjunt amb la carta ADC que rebreu al vostre domicili, per tal de poder passar el rebut de la quota anual de soci de 70 euros al número de compte que ens indiqueu.

(Termini de 15 dies hàbils des de la recepció de la carta al vostre domicili, per retornar firmat el document-permís de domiciliació bancària.)

Cal afegir que el rebut es carregarà durant els primers 15 dies de cada mes, segons el mes d'alta de cada soci, que lògicament és diferent. Per exemple, si el soci X es va donar d'alta de soci el mes d'Abril, el rebut de la quota de soci de 70 euros es carregarà durant la primera quinzena d'Abril.

Podeu retornar-nos firmat el document-permís a la domiciliació bancària a les següents direccions:

Associació de Detectoristes de Catalunya

Carrer Rossinyol nº4 -08278- TALAMANCA, Barcelona

president@adcassociacio.com

(En aquest cas, el document-permís firmat escanejat.)

Recordem que la quota anual de socis ADC de 70 euros inclou:

1. Estar associat a ADC, això implica descomptes en activitats com : concentracions, competicions, trobades, etc...

2. Estar federat juntament amb ADC a la FEDD ( Federación española de detección deportiva ), això implica descomptes en les seves concentracions, les seves activitats i els sortejos mensual d'accessoris per als detectors que realitza aquesta federació.

3. Tenir una cobertura legal per un advocat dins el sector patrimoni.

4. Subscripció anual a la revista DM ( cada dos mesos ), aquesta la rebreu al vostre domicili.

5. Descomptes del 5% o més en les compres que es realitzin a ORCROM MetallDetectors.

Restem a la disposició de qualsevol dubte que pugui sorgir:

president@adcassociacio.com  o bé 636033077

Salutacions cordials,