Ultimes Notícies

12ª concentració-competició

Us deixem dos fotos de la 12a competició-concentració del passat diumenge 16 de juny al poble de Talamanca!
Va ser tot un èxit! Tant va ser així que els camps de detecció es varen quedar petits i tot!
Donar les gràcies a tothom per haver vingut, tant als socis, amics, els nouvinguts, els companys de Cuenca i Castellón i els acompanyants, a tots, moltíssimes gràcies! Sense vosaltres l'associació no tindria sentit.

12ª Concentració-competició

Com sempre, ja es va acostant la 12ª Concentració-Competició ADC. Per aquest motiu us deixem tota la informació relativa a aquesta activitat:

CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ: DIUMENGE 16 DE JUNY, TALAMANCA 08278 BARCELONA

INFO PRÁCTICA:
DIA: DIUMENGE 16 DE JUNY.
LLOC: TALAMANCA 08278 Bages, província de Barcelona. (La concentració i competició és farà als camps del darrera de la piscina del poble.)

Héctor Amelló primer diputat del Parlament de Catalunya en rebre a la FEDD i l'ADC al Parlament de Catalunya

La Federación Española de Detección Deportiva, FEDD ha fet un escrit adreçat a tots els diputats parlamentaris de tota Espanya, el qual ha sigut enviat de forma massiva a tots ells.

El diputat Héctor Amelló, de grup parlamentari de Ciutadans, ha sigut el primer diputat (de cultura) de Catalunya, en rebre al president de la Federació FEDD i l'Associació ADC al Parlament de Catalunya aquest dijous, en una reunió per parlar de la situació d'alegalitat dels detectors.

Es recupera al camp de la 11ª competició un conjunt de materials metàl-lics no esperats

Al finalitzar la 11a competició els detectoristes i participants van fer entrega de forma voluntaria als organitzadors tots els materials metal-lics no esperats que van ser recuperats al camp. Tenint en compte que l'organització va enterrar 100 fitxes pel concurs, van ser recuperades més de 60 monedes de diferents cronologies, botons, civelles entre d’altres materials metal-lics. Tots aquest objectes seràn entregats a l'ajuntament de Verdú pel seu posterior estudi arqueològic.

11ª Concentració-Competició, Verdú

El passat diumenge 21 d’Octubre va tenir lloc a Verdú, Lleida la 11a Concentració-competició.
Uns 80 participants a la competició i unes 120 persones assistents a la trobada, ens varem trobar tots per compartir un dia genial!
Per primer cop per part dels socis i participants es van entregar tots els elements metal-lics com monedes, civelles, botons entre d’altres objectes, a l'Ajuntament de Verdú per al seu posterior estudi arqueològic, que van ser recuperats de forma no esperada a part de les fitxes enterrades del concurs.

Trobat móvil i claus a la platja de Malgrat

Diumenge passat en Moisés Turon, soci ADC detectant per la platja de Malgrat de Mar s’ha trobat un movil i unes claus enterrades a la sorra: “Trobats móvil i claus al mateix forat a Malgrat, el móvil té targeta movistar, he trucat a movistar perquè avisin al titular i ho he deixat tot a la policia local. “
Amb accions com aquesta, es millora la imatge del nostre col-lectiu. Gracies!
ADC.

Resum 10a Concentracio

El passat diumenge 17 de Juny va tenir lloc la 10ª concentració-competició a la masia pairal del Canadell al municipi de Calders.

Després d’una primavera més plujosa del normal, amb pluja quasi sempre en cap de setmana i especialment en diumenge, el dia de la concentració varem tenir un dia totalment estiuenc amb molt de sol i calor.

Pàgines