Ultimes Notícies

DINAR DE NADAL 2017

4ar Dinar de Nadal del 2017:

·         DIUMENGE 17 DE DESEMBRE a les 12:00 hores.

·         LLOC: RESTAURANT-MASIA CA LA CILIA carretera d’Ullastrell km. 9,7
Santa Maria de Villalba -08630- (Abrera)
Coordenades GPS:

Masia cèntrica amb molt bones vistes de Montserrat.

HORARIS:

·         12:00 Hores: Ens trobem tots a l’entrada del restaurant Ca la Cilia.

ADC-FEDD al seminari-conferència sobre La protecció del patrimoni numismatic i arqueològic

Bona tarda us deixem algunes fotos de la conferència d'aquest passat dijous sobre la protecció del patrimoni numismatic al museu MNAC de Barcelona.
Estem preparant el resum escrit de la jornada de dijous passat que ens va permetre per primer cop al nostre col-lectiu detectorista poder expresar-nos directament sobre la nostra situació d'al-legalitat a tots els caps més importants de Catalunya que tenen competències amb el sector de patrimoni arqueològic i també amb la justicia.
El resum del dia es molt possitiu i estem més aprop de la llicencia que de la prohibició!

9ª Concentració-competició

El passat diumenge 22 d’Octubre, va tenir lloc al Mas Ricart de Gurb, Osona, la 9ª concentració-competició. Una concentració que és de moment la trobada de detectoristes més multitudinària mai feta a Catalunya.
En xifres:
· 70 dorsals entregats, es a dir, 70 participants a la competició i de totes les edats.

· 97 persones a dinar, es a dir 97 menús del mas Ricart.

· 120 assistents a la 9ª concentració.

1ª PROSPECCIÓ ARQUEOLÒGICA EXTENSIVA

Avui dia 4 d'Octubre ha tingut lloc a Olesa de Montserrat la 1ª prospecció arqueologica extensiva per part de socis voluntaris d'ADC. Hem prospectat de forma lineal 4.000m2 de bosc en pendent. L'indret en qüestió va ser un turó que s'aixeca a sobre del Llobregat a l'alçada d'Olesa de Montserrat, i que durant la Guerra Civil s'hi va instal·lar un seguit de trinxeres i nius d'ametralladores, que segons els historiadors locals, aquest indret no va arribar a funcionar mai.

Reportatge 8Tv

Bona nit!!
Les fotos d'avui al mati a l'entrevista de 8tv a la platja de Gavà Mar. Ha esta una entrevista curta. Ens han preguntat als participants de que tracta la nostra afició i els fomularis d'objectes perduts. Quin es l'objecte més estrany que hem trobat, o quina annecdota destacariem. També hem parlat d'ADC. Ens han dit que el programa on sortirà aquest reportatge es diu Catalunya directe i es farà per la tarda de 4 a 6. Es un programa d'entreteniment. L'estrena serà a l'Octubre, ja ens avisaran quan hagi de sortir
Salutt

Ja estem aqui de nou

Bon dia!!
Després d'unes setmanes de vacances ja tornem ha estar aqui!!
RECORDATORI: Diumenge 8 d'Octubre tindrà lloc la 9a Concentració- Competició. ( ja que el proper diumenge el 15 d'Octubre és el pont del Pilar.)
LLoc encara per determinar.
De moment us deixem una notícia fresca d'aquest estiu!
Cedida pel Jesus Condom que ha pogut col·laborar en una prospecció arqueológica a l'Aragó.
Salutt ADC

Resum 8ª Concentració-competició

El passat diumenge 11 de Juny, va tenir lloc a la masia Can Puigbó de Sallent la 8ª concentració-competició en un dia de forta calor, 36 graus al migdia que no va impedir pas que els participants sortissin a detectar pels camps de competició.
La jornada va començar amb la inscripció dels participants, un total de 50 socis i no socis, que a diferencia de les altres concentracions, van retrobar pràcticament la totalitat de les fitxes amagades, 100 en total als camps de detecció. Felicitats a tots i totes per la bona recerca!

PREMIS SORTEIG : Diumenge 11 de Juny

Sorteig Especial: (obert a tothom després del dinar a les 16:00h, requisit de compra de papeleta 5€ la tira.)

1 DETECTOR XP DEUS 22 HFRC valorat en més de 1200€ ( cortesia ADC amb col-laboració de Metaldtect.)

2 Pinpointers XP MI 6 (cortesia Metaldtect)

Sorteig general: (obert només al participants de la competició. Abans del dinar sobre les 13:00h.)

1 DETECTOR XP ADVENTIS 2 (cortesia ADC amb col-laboració Metaldtect)

1 PLAT DETECTOR LIGTH 'N' DEEP (cortesia Ligth 'n' Deep)

1 FUNDA MILITAR XP amb gorra i samarreta.

4 RELOJES SMART WATCH

Pàgines