Entrevista a ADC per part de la Catalunya Ràdio al programa la Tribu

El passat divendres 3 de Juny va tenir lloc a les 18.15 l'entrevista al president d'ADC, Pierre Astor, a la Catalunya Ràdio.
L'entrevista va durà aproximadament 20 minuts, i el presentador del programa la Tribu, de les tardes, Xavi Rosiñol, va preguntar al president les tasques que l'associació esta duent a terme, el significat del mot detectorista o com en que consisteix l'afició dels detectoristes.
La tertúlia va estar acompanyada per les intervencions de dos membres de l'extint grup Teatre de Guerrilla, Rafael Faixedas i Carles Xuriguera, que van aportar sens dubte aquest sentit d'humor que envolta la Tribu.

Un cop més, és va poder demostrar a l'administració i a la gent, que ADC vol ser una associació que vol col·laborar per a la societat i poder ajudar a patrimoni. Per això és va demanar una regularització definitiva de l'activitat de detectar metalls.

Un cop més, la junta directiva esta molt satisfeta de la col·laboració dels mitjans de comunicació, que ens ajuden a millorar aquesta imatge feta malbé i seguir fent camí.
Gràcies Catalunya Ràdio.

La junta directiva, ADC