Cloenda 7ª Concentracio-Compteticio

El passat diumenge 16 d'Octubre va tenir lloc a la Masia el Canadell, la 7ª concentració-competició de l'associació.
Com sempre va ser un èxit rotund, perquè i van assistir més de 100 persones a la concentració i més de 50 participants a la competició.
A diferència d'altres edicions, és van amagar als camps de competició un total de 110 fitxes de les quals 36 tenien premi.
Aquest fet va permetre allargar més la competició, ja que els participants tenien moltes més fitxes a recuperar i tot plegat va ser més entretingut i divertit.
Els premis també van ser nombrosos i variats, des de diferents detectors de metalls fins a smartwatchs o cargadors portàtils de mòbil, entre d'altres premis.
Tant va ser aixi, que els premis grossos de la trobada van ser dos detectors XP Deus Lite.
Cal remarcar també la presència de nous detectoristes que es van sumar a la concentració i a l'associació com a nous socis. La qual cosa significa que ADC ja té més de 100 socis!
Després del sorteig general de la competició, ens vam desplaçar al restaurant de la Masia el Canadell, on vam poder disfrutar d'un bon dinar de pagès, amb carn a la brasa, botifarra, cansalada, mongetes seques, embotit, amanida del Canadell etc, i tot amb pa torrat.
Un cop més des de l'organització no ens cansem mai de donar-vos les gràcies per haver vingut a la 7ª concentració-competició un any més.
Gracies!
També donem especialment les gràcies a les empreses com Ligth'n'Deep, Eurodetection, Orcrom Metalldetectors, la revista DM, la federació FEDD i a la masia del Canadell, per la seva col·laboració amb l'associació pel que fa als premis dels sorteigs i la logística.

ADC, la junta directiva.